ЗМІНИ В РОБОТІ АТ АКБ «АРКАДА»

 До списку всіх новин
18.03.2020
Шановні клієнти!

Сьогодні нам довелося прийняти рішення, які вплинуть на роботу Банку і наших клієнтів. Ми дуже розраховуємо на Вашу підтримку та розуміння ситуації і зробимо зі свого боку все, аби щоденні банківські послуги надавалися безперебійно.

Інформуємо Вас, що з 19.03.2020 року відбудуться зміни в роботі Банку в зв'язку із заходами щодо попередження поширення на території України коронавіруса COVID-19:

1) відділення «Голосіївське» (вул. Касіяна Василя, 2/1, офіс 372 в м. Києві) тимчасово повністю призупиняє діяльність;

2) у відділенні «Осокорки» (вул. Єлизавети Чавдар, 32 в м. Києві) тимчасово призупиняється надання всіх банківських послуг, крім користування індивідуальними банківськими сейфами та виконання фінансових операцій, пов’язаних з наданням послуг з користування індивідуальними банківськими сейфами.

З метою забезпечення можливості користуватися сейфами запроваджено гнучкий графік роботи: вівторок – з 900 год. до 1800 год., четвер – з 900 год. до 1800 год.

3) у відділенні Банку в м. Дніпро (вул. Шевченка, 59 в м. Дніпро) обслуговування клієнтів здійснюватиметься без обмежень за всіма видами банківських послуг за наступним графіком: (Пн.-Пт., з 900 год. до 1500 год.).

При цьому, кількість одночасного перебування клієнтів у приміщенні відділення не може перевищувати 5 осіб.

4) у Головному офісі Банку (вул. Ольгинська, 3 в м. Києві) відвідування Сховища індивідуальних банківських сейфів та виконання будь-яких фінансових операцій, пов’язаних з наданням послуг з користування індивідуальними банківськими сейфами, буде відбуватися згідно наступного графіку: вівторок, четвер з 900 год. до 1600 год. з перервами на санітарне прибирання приміщень з 1000 год. до 1200 год. та з 1300 год. до 1500 год. 

Додаткову інформацію з цього питання можна отримати за телефоном +38 (067) 216-06-03.
 

Крім іншого, інформуємо Вас про наступне:

1) Відділ вибору об’єктів інвестування пропонує обслуговування клієнтів в режимі «online». Заявку на придбання квартири та доплати за договором майнових прав можна залишити в електронному вигляді на сайті dom@arkada.ua, заповнивши необхідні реквізити: ПІБ потенційного клієнта; контактний телефон; зручна дата та час (Пн.-Пт., 900–1000, 1200–1300, 1500–1600) для укладання договору. Після обробки інформації з Вами зв’яжуться наші спеціалісти.

2) Департамент залучення коштів до ФФБ працює за наступним графіком: Пн.-Пт., з 900 год. до 1600 год. з перервами на санітарне прибирання приміщень з 1000 год. до 1200 год. та з 1300 год. до 1500 год.  

Проведення операцій по здійсненню переуступок права вимоги за договорами про участь у ФФБ необхідно попередньо узгодити з працівниками Банку за телефоном: 044-280-98-02.

При цьому, кількість одночасного перебування клієнтів у приміщенні не може перевищувати 5 осіб.
 
3) Безготівкові платежі за всіма кредитами, відкритими в Банку, приймаються та обробляються в звичайному режимі.
Просимо Вас своєчасно виконувати свої зобов’язання за кредитами, насамперед за допомогою безготівкових каналів оплати. Нижче наводимо реквізити для проведення розрахунків:

Реквізити для погашення кредиту та сплату процентів безготівково:

Отримувач:

АТ АКБ «АРКАДА»

Податковий номер

19361386

МФО

322335

Рахунок IBAN:

UA683223350000000037397002980

Призначення платежу:

Погашення кредиту та/або сплата процентів за Договором №____ від __.__.____р. позичальник П.І.Б. без ПДВ



Реквізити для погашення кредитів, виданих за програмою  довгострокового пільгового кредитування молодих сімей:

Отримувач:

АТ АКБ «АРКАДА»

Податковий номер

19361386

МФО

322335

Рахунок IBAN:

UA113223350000000029096009980

Призначення платежу:

Погашення кредиту за Угодою №____ від __.__.____р. позичальник П.І.Б. без ПДВ


У випадку нагальної необхідності візиту клієнта до Головного офісу Банку, просимо враховувати, що обслуговування клієнтів при особистому візиті здійснюється за наступним графіком: Пн.-Пт., з 900 год. до 1600 год. з перервами на санітарне прибирання приміщень з 1000 год. до 1200 год. та з 1300 год. до 1500 год.

Кількість одночасного перебування клієнтів у приміщенні не може перевищувати 3 осіб.

4) Видача пенсійних виплат та коштів за договорами банківського вкладу буде здійснюватися в порядку черговості в Головному офісі Банку за наступним графіком: Пн.-Пт., з 900 год. до 1600 год. з перервами на санітарне прибирання приміщень з 1000 год. до 1200 год. та з 1300 год. до 1500 год.

При цьому, кількість одночасного перебування клієнтів у приміщенні не може перевищувати 3 особи.

Для уникнення скупчення клієнтів біля будівлі Головного офісу Банку понад 10 осіб та щоб убезпечитись від коронавіруса COVID-19, просимо Вас самоорганізовуватися, шляхом формування списків з розрахунку можливості обслуговування Банком 10 осіб протягом 1 години робочого часу.

5) Клієнтам, що звертаються для здійснення переказів та оплати комунальних послуг через касу Банку, повідомляємо наступне. Здійснення вказаних операцій буде тимчасово обмежено. Просимо Вас утриматися від відвідування Головного офісу Банку та рекомендуємо здійснювати всі необхідні платежі з використанням безготівкових каналів оплати.
 
Повноцінну роботу Банку буде відновлено після нормалізації ситуації з поширенням коронавіруса COVID-19.

З метою дотримання безпечних умов роботи працівників та обслуговування клієнтів, кількість одночасного перебування клієнтів у приміщеннях головного офісу Банку може бути обмежено.

Ми уважно стежимо за розвитком ситуації в країні і будемо повідомляти Вас про зміни в роботі Банку на нашому сайті.


Детальна інформація за телефоном: (044) 254-22-22